Marketing és Menedzsment Tanszék - A tanszék tudományos tevékenysége
A tanszék tudományos tevékenysége:
2004. januárjától a tanszék neve Marketing és Menedzsment Tanszékre tekintettel a marketing ismeretek növekvő üzleti jelentőségére, a menedzsment tudományok mellett. Az új név a marketing orientáció erősödése mellett azt is jelzi, hogy a tanszék az üzleti ismeretek bővítését, a kar Business School- jellegének erősítését tűzte zászlajára.
A tanszék kiemelt jelentőségűnek tekinti a kutatási tevékenység erősítését, a nemzetközi és hazai publikációs teljesítményének fokozását mind marketing, mind pedig menedzsment területen. A tudományos tevékenység fokozása mellett az oktatás tartalmi korszerűsítése, a kiscsoportos foglalkozások számának bővítése szintén kiemelt prioritást kapott. A tanszéki filozófiánk: az üzleti ismeretek, ezen belül az általános marketing és menedzsment ismeretek alapozó jellegének erősítésével párhuzamosan a specifikus és szintetizáló ismeretek fejlesztése és a gyakorlatorientált, illetve tréning jellegű oktatás. Oktató- és kutatómunkánk innovációjával fő célunk a hallgatók tudásának gyarapítása és az egyetemünkön kibocsátott diplomák értékének növelése.