A leginnovatívabb marketing kurzus első helye
Gombos Szandra a Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszékének egyetemi tanársegédje 1. helyezést ért el a tanév leginnovatívabb marketing kurzusának versenyén. A bírálók elsimerését a "Kereskedelmi vállalatok szervezése, elemzése" című kurzus nyerte el, amelyet a tanárnő évek óta sikeresen oktat a kereskedelem és marketing alapszakon.
Gombos Szandra a Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszékének egyetemi tanársegédje 1. helyezést ért el a tanév leginnovatívabb marketing kurzusának versenyén.
Az EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) által kiírt országos versenyre a 2015/16 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával lehetett pályázni.
A pályázatok elbírálásánál a legfontosabb szempont az volt, hogy a tárgy tananyaga mennyiben képes alkalmazkodni a „digitális bennszülött” generáció elvárásaihoz, hogyan tudja integrálni a hagyományos keretek közé a modern technikai eszközöket.
Gombos Szandra egyetemi tanársegéd a "Kereskedelmi vállalatok szervezése, elemzése" című kurzussal pályázott, amelyet évek óta sikeresen oktat a kereskedelem és marketing alapszakon.
Az ünnepélyes díjátadásra az EMOK XXII. Országos Konferenciáján került sor, 2016. augusztus 30-án. Gombos Szandra egyetemi tanársegéd nyertes oktatás-módszertani anyagát a Konferencia Plenáris Ülésén mutatta be a Konferencia résztvevőinek.