TMDK témák

A tanszéken jelenleg a következő TMDK témákat ajánljuk:

Konzulens neve TMDK téma címe
Dr. Buics László Szolgáltatási folyamatok feltérképezése, vizsgálata, fejlesztése
Ellátási láncok digitalizációja
Az adatvagyon hasznosításának kérdései, lehetőségei
Dr. Dőry Tibor Új termék- és szolgáltatás fejlesztés elemzése
Startup és spin-off vállalkozások elemzése
Vállalati és egyetemi együttműködések elemzése
 Dr. Eisingerné Dr. Balassa Boglárka  Fogyasztói szokások vizsgálata különböző célcsoportok körében
 Városmarketing kutatások: brandanalízis, marketingkommunikáció elemzése, eseménymarketing

A viselkedés közgazdaságtan új irányai: irracionális vásárlási döntések, kényszeres vásárlás

 Dr. Élő Gábor  On-line marketing
 Digitális  marketing
 Internet marketing
 Dr. Gajzágó Gergő Helyi pénz kriptogazdasági alapon
A modern biztosítók által használható kriptogazdasági megoldások
Nem-felcserélhető tokenek (NFT) szerepe a kreatív és kulturális iparban
 Dr. Gombos Szandra  Marketing a kultúrában- kulturális marketing
 "kicsik és NAGYOK" a kiskereskedelemben
 A városimázs kialakításának lépései 
 Csereprogramok és ösztöndíjak kihívásai hallgatói szemmel 
 Tehetségek gondozása a felsőoktatásban
Dr. Gyurián Nagy Nikolett Non-business tevékenységek a profitorientált vállalatoknál
Fenntartható termékek iránti kereslet, fogyasztói attitűd
Szponzorkapcsolatok a sport világában/Sportmarketing
 Dr. habil. Huszka Péter A rizikó termékek, alkoholféleségek, dohányáruk, egyéb élvezeti cikkek, vásárlási-fogyasztási magatartásának megismerése
Egy korcsoport egészségtudatosságának, egészségi állapotának, környezettudatosságának és táplálkozási szokásainak megismerése és elemzése
A világban tapasztalható rizikó-termékek fogyasztási tendenciáiból levonható következtetések alapján a hazai fogyasztás várható alakulásának előrejelzése
A funkcionális (egészségvédő) termékek magyarországi elterjesztése
 Prof. Dr. Józsa László  Értékesítési rendszerek vizsgálata
 Marketingstratégiai döntések a vállalkozásokban
 Dr. Keller Veronika  Közösségi média marketing
 Médiahasználati szokások generációs megközelítésben
 Az egészséges életmód marketing szempontú megközelítése
 Dr. Kurucz Attila  Folyamatmenedzsment módszerek bevezetése és hatékonyságvizsgálata a vállalatoknál
 Digitalizáció hatásai és digitális fejlődés a vállalatok életében
Dr. Platz Petra Bormarketing
Alkalmazott online marketing gyakorlatok
Új kutatási módszertanok

  
Dr. Süle Edit

 Zöld logisztika
 Az adatbányászat marketing lehetőségei
 Az ellátási lánc menedzsment aktuális kérdései
 Hálózatkutatási módszerek

Dr. Szabó-Szentgróti Gábor

Digitalizáció a HR folyamatokban
Munkahelyi mobbing hatása a munkaerő-megtartásra
Munkahelyi elkötelezettség vizsgálata

 

Dr. Vinkóczi Tamás

Pénzügyi digitalizáció társadalmi hatásai
Pénzügyi digitalizáció és a globalizáció összefüggései
Digitalizáció szerepe a lakossági pénzügyi lehetőségek kiaknázásában

Tantárgyi információk

Válassza ki a beiratkozás félévét!
Válassza ki a nyelvet!
Válassza ki a szakot!
Válassza ki a szakirányt!
Válassza ki a tantervet!
 

Fogadóórák

Fotók a tanszék életéből