2018. 04. 18. szakmai kirándulás Herend
A Marketing és Menedzsment Tanszék 2018. 04.18-án szakmai kirándulást szervezett az angol Marketing mesterképzésben résztvevő hallgatók számára, Herendre a Porcelánmanufaktúra Zrt. meglátogatására.
A cég nevében Dr. Ködmön István termelési igazgató bemutatta a vállalat tevékenységi körét, piaci helyzetét, és márkastratégiáját. Herend a tradíció és innováció egyensúlyát valósítja meg, így lehet a XIX. századi Herendi hagyományokat a XXI. század világába átörökíteni. Működését három alappillérre helyezi: a nyereséges gazdasági társaságként működés elve, a társadalmi felelősség elve, és a szolidaritás elve.
A manufaktúra látogatás első állomásaként tájékoztatást hallhattunk a Manufaktúra történetéről, múltjáról, jelenéről és jövőjéről, stratégiájáról. Aztán egy 15 perces 3D-s videót láthattunk a manufaktúra életéből. Angol nyelvű idegenvezető mutatta be a gyár mindennapjait, megismerkedtünk a porcelánkészítés folyamatával, a formázástól az égetésen át a festésig. Végül a múzeumlátogatással betekintést nyerhettünk a manufaktúra alkotásaiba, ezek történeteibe.
Szakmai kirándulásunk következő állomása Veszprém, a királynék városa volt, ahol Prof. Dr. Józsa László a marketing mesterszak szakfelelőse tartott idegenvezetést. Megnéztük a várat, a koronázó templomot és a belvárost. Majd egy órás szabadprogram után indultunk vissza Győrbe.