2018. július: Prof. Dr. Józsa László és Dr. Platz Petra Best paper díja
Prof. Dr. Józsa László egyetemi tanár és Dr. Platz Petra egyetemi adjunktus BEST PAPER díjat nyert a MAG Scholar Conference elnevezésű nemzetközi konferencián, amely 2018. július 22. és 25. között került megrendezésre.
A tanulmány címe: Cross-cultural analysis of the Frequent Flyer Programs (FFPs) in order to dissolve standardization – adaptation dilemma.
Dr. Papp Ilona habilitációja – 2018. 05. 04.
Dr. Papp Ilona egyetemi docens habilitációs eljárásának nyilvános vitájára került sor 2018. május 4-én.
A tantermi előadás címe: Napjaink vezetési modelljei. A tudományos előadás témája: Vállalati növekedési irányok.
Az eredményes habilitációs eljárás alapján, Dr. Papp Ilona egyetemi docens a habilitációs oklevelet a XXV. Akadémiai Napon vette át.
2018. 04. 18. szakmai kirándulás Herend
A Marketing és Menedzsment Tanszék 2018. 04.18-án szakmai kirándulást szervezett az angol Marketing mesterképzésben résztvevő hallgatók számára, Herendre a Porcelánmanufaktúra Zrt. meglátogatására.
V. Országos Városmarketing Verseny – SMART CITY – 2017. november
2017. november 28-án Egyetemünk Marketing és Menedzsment Tanszéke rendezte az Országos Városmarketing Verseny győri regionális elődöntőjét. A győri versenyen 8 csapat mutatta be az általa választott városról készített marketing tervet. A regionális elődöntő során Bábolnáról, Balatonalmádiról, Balatonfűzfőről, Berhidáról, Győrről, Kapuvárról, és Lébényről készült terveket ismerhette meg a hallgatóság.
A győri rendezvény sikeres lebonyolítását támogatta a DANA Hungary Kft. és Lapcom Zrt. A Győri Látogatóközpont és a Famulus Hotel különdíjakat ajánlott fel a legjobban prezentáló csapatoknak.