EMOK 2020
2020. augusztus 24-26. között a Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszéke rendezi a XXVI. EMOK Konferenciát.
A konferenciasorozat elsődleges célja az, hogy a marketing oktatásában és kutatásában résztvevő kollégák ismertessék egymással szakmai sikereiket, tapasztalataikat és kutatási eredményeiket. A győri tudományos rendezvénynek a „Marketing a digitalizáció korában” címet adtuk. A digitalizáció számos kihívást hoz magával, amelyekkel meg kell küzdeniük a cégeknek a siker érdekében. Hazai és nemzetközi kitekintésben is látható, hogy sokkal komplexebb lett a marketing területe, és ez a kutatómunkában és az oktatásban is érezteti hatását.
Örömmel látjuk vendégül a hazai és határon túli marketingoktatás és kutatás képviselőit Győrben, a folyók és a találkozások városában.
További információk, határidők és a jelentkezés elérhető: https://emok.hu/emok2020