Tanszéki oktatók egyéni kutatási témái

Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn

  • A színek és a fogyasztói magatartás kapcsolata
  • Színek használhatósága az egészségmarketing terén
  • Egészséges életmód trendjei, aspektusai
  • Étkezési magatartás és a hozzá kapcsolódó ismérvek vizsgálata
  • Hedonizmus, evési magatartás - generációk, nemek, életstílus

Dr. Eisingerné Dr. Balassa Boglárka

  • Fogyasztói magatartás 50+
  • Mozaikcsaládok vásárlási és fogyasztási szokásai
  • Városmarketing

Dr. Élő Gábor

  • Új megoldások az információs társadalomban
  • Újtípusú információ-befogadási képességek vizsgálata nagy létszámú csoportokon (felsőoktatásban, konferenciák hallgatóin) új generációs oktatástechnológiai fejlesztésekhez

Dr. Ercsey Ida

  • Marketing szerepe a közüzemi szolgáltatások minőségének menedzselésében
  • A szubjektív életminőség és a kulturális aktivitás kapcsolatának vizsgálata
  • A kulturális szolgáltatások észlelt értékének vizsgálata, az észlelt érték előzményei és következményei
  • Fogyasztói magatartás vizsgálata a szolgáltatások értékteremtése tükrében: a fogyasztói magatartás dimenzióinak azonosítása; a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők vizsgálata; az értékteremtés fogyasztói mintázatainak meghatározása

Dr. Huszka Péter

  • A fiatalok vásárlási-fogyasztási magatartásának megismerése
  • Rizikó termékek, alkoholféleségek, dohányáruk, egyéb élvezeti cikkek, vásárlási-fogyasztási magatartásának megismerése hazai és nemzetközi kitekintésben, a fogyasztás várható alakulásának előrejelzése
  • A deviáns viselkedésformák okainak feltárása
  • A család, az iskola, a barátok és a szűkebb környezet, valamint a gazdasági környezet, mint a rizikó-termékek fogyasztását befolyásoló tényezők (a szociálisan hátrányos helyzetűek vizsgálatára is) hatásának elemzése
  • A fiatalok egészségtudatosságának, egészségi állapotának, környezettudatosságának és táplálkozási szokásainak megismerése és elemzése
  • Funkcionális (egészségvédő) termékek magyarországi elterjesztése
  • A fogyasztás tendenciáinak elemzése helyi, régiós majd országos szinten
  • A termékkiválasztást befolyásoló tényezők, a márkaismertség vizsgálata, a reklámok szerepének elemzése

Prof. Dr. Józsa László

  • Kis- és középvállalkozások marketingstratégiája
  • A kulturális tényezők szerepe az üzleti kommunikációban
  • Az értékesítés-ösztönzés és a kereskedelem kapcsolata és fejlődési tendenciái
  • A marketing vállalati és társadalmi szerepének átalakulása a XXI. században

Dr. Karácsony Péter

  • A vezetési stílus szerepe a szervezeti hatékonyságban
  • A motiváció szerepének vizsgálata a kis- és középvállalkozások eredményességében
  • A szervezeti kultúra és a szervezet belső kommunikációja közti összefüggések vizsgálata

Dr. Keller Veronika

  • A kiskereskedelem trendjei és kommunikációs gyakorlata
  • Étkezési magatartás vizsgálata és kiskereskedelmi stratégiák

Dr. Kurucz Attila

  • Vállalatok teljesítménymenedzsmentje
  • Szervezeti működési hatékonyság aspektusai (vállalati interontológiák)
  • Szervezetek fejlesztése, üzleti folyamatok átalakítása, kialakítása
  • Változások hatékony menedzselése, kisvállalati változásmenedzsment sajátosságai

Dr. Lőre Vendel

  • A tudástőke szerepe a vállalati stratégiában
  • Személyiségpszichológia az emberi erőforrás menedzsmentben
  • MBTI üzleti alkalmazása
  • Humán kockázatok: a humán kockázatok tipizálása, értékelése, és feltérképezése

Dr. Magyar-Stifter Viktória

  • Az érzelmi intelligencia szerepe a tudásmenedzsmentben
  • Szervezetek érzelmi intelligenciája
  • A HR jövőbeli kihívásai,
  • Érzelmi intelligencia fejlesztése

Dr. Papp Ilona

  • A cégstratégiák és a tudáskezelés szinergiái
  • Kreativitás faktora a vállalati vezetésben
  • Technológiamenedzsment

Dr. Platz Petra

  • Kutatásmódszertan: latens vásárlói preferenciák mérési lehetőségei és a mérések pontossága
  • Közös értékteremtés vizsgálata fogyasztói megközelítésben
  • Innováció iránti fogyasztói attitűdök hazai és interkulturális viszonylatban

Rácz Irma

  • Tehetség- és tudásmenedzsment gyakorlati kapcsolódása,
  • Tehetséghiány szervezeti aspektusai.

Dr. Süle Edit

  • Időkutatás
  • Ellátási lánc menedzsment
  • B2B hálózatok
  • Idő alapú kulturális és gazdasági különbségek nemzetközi vizsgálata
  • A stratégiai beszerzés aktuális kérdései

Tantárgyi információk

Válassza ki a beiratkozás félévét!
Válassza ki a nyelvet!
Válassza ki a szakot!
Válassza ki a szakirányt!
Válassza ki a tantervet!
 

Fogadóórák

Fogadó órák a 2018/19 tavaszi félév szorgalmi időszakában:

Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn:
Kedd: 12.15- 13.00 MC 105
Dr. Eisingerné Dr. Balassa Boglárka:
Hétfő: 8.00- 9.00 ÚT-225
Dr. Élő Gábor:
Kedd: 14.00- 15.00 MC 110
Dr. Ercsey Ida:
Szerda: 14.00- 15.30 MC 103
Gajzágó Gergő:
Hétfő: 10.00-11.00 MC 109
Dr. Hofer Mária:
Péntek: 14.00- 16.00 MC 114
Dr. Huszka Péter:
Hétfő: 9.30-10.15 MC 106
Dr. Józsa László:
Hétfő: 14.15- 15.15 MC 104
Dr. Karácsony Péter:
Hétfő: 13.00- 14.00 MC 108
Dr. Keller Veronika:
Csütörtök: 9.00- 10.00 MC 107
Dr. Kurucz Attila:
Hétfő: 10.00-11.00 MC 105
Dr. Lőre Vendel:
Csütörtök: 10.20- 11.20 MC 106
Némethné Farkas Kata:
Órák előtt és után a teremben Ig.ép.105
Dr. Papp Ilona:
Kedd: 13.00-14.00 MC 220
Dr. Platz Petra:
Kedd: 10.15- 11.00 MC 118
Potháczky Rácz Irma:
Kedd 16.00- 17.00 MC 109
Dr. Süle Edit:
Szerda: 10.15- 11.15 MC 108
Dr. Szegedi Zoltán:
Szerda: 10.00-11.00 MC 104
Dr. Tamándl László:
Órák előtt és után a teremben MC 110
Dr. Ködmön István:
Órák előtt és után a teremben MC 1 terem
Dr. Kecskés Petra:
Hétfő: 10.00-11.00 AK1-254

Munkatársaink monográfiái

Ercsey I. (2014): A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban

Süle E. (2014): Logisztika az idő fogságában

Józsa L. (2014): Marketingstratégia: A tervezés gyakorlata és elmélete

Lőre V. (2014): A tudástőke szerepe a vállalati stratégiában

Fotók a tanszék életéből