Nonbusiness workshop a Széchenyi István Egyetemen

A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA, Gazdálkodástudományi Bizottság,

Marketingtudományi Albizottság, Közszolgálati és Nonprofit Marketing munkabizottsága

Nonbusiness workshopot rendez.

 

Időpont: 2016. március 21. (hétfő) 11.00 óra

Helyszín: Széchényi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Győr

(Új Tudástér épület 230 terem)

11.00                    Megnyitó Józsa László, a munkabizottság elnöke

11.05 – 11.25    Simon Judit: A nonbusiness marketing oktatási és kutatási tapasztalatai BCE                                       Marketing és Média Intézetében

11.25-11.45        Piskóti István: A társadalmi marketing integrált megközelítése – egy kutatási program eredményei

11.45-12.05        Hetesi Erzsébet - Csovcsics Andrea: Nonbusiness marketing koncepciók, az                                         önkéntesség helye a nonbusiness marketingben

12.05-12.25        Pavluska Valéria: Nonbusiness marketing oktatási koncepciója Pécsett

12.25-12.45        Ercsey Ida: Érték ciklus vizsgálata a nonbusiness marketingben 

12.45-13.05        Hargitai Dávid: A magyar atlétikai sportág belső stakeholdereinek kvalitatív                                        attitűdvizsgálata

13.05-13.50       Ebédszünet

13.50-14.10       Kiss Marietta: Egyetemimarketing-kutatások a debreceni marketing műhelyben

14.10-14.30        Piskóti István:    Egyetem-marketing és kulcseleme - a Science to Business Marketing                      innovációs aspektusban

14.30-14.50        Kürtösi Zsófia - Révész Balázs- Kéri Anita: Felsőoktatási marketing (DPR kutatások és                       nemzetközi beiskolázás).

14.50-15.10        Rácz-Putzer Petra: CSR, mint a profitorientált vállalatok közvetlenül nem profitcélú tevékenysége

15.10-15.30        Dinya László- Huszár Sándor: Nonbusiness és non-tech innovációk szerepe a                                       versenyképességben. Science and Business.

 

 

Prof. Dr. Hetesi Erzsébet                                                       Prof. Dr. Józsa László

Marketingtudományi Albizottság                                          Munkabizottság vezetője                   elnök               

Tantárgyi információk

Válassza ki a beiratkozás félévét!
Válassza ki a nyelvet!
Válassza ki a szakot!
Válassza ki a szakirányt!
Válassza ki a tantervet!
 

Fogadóórák

Fogadó órák a 2018/19 őszi félév szorgalmi időszakában:

Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn:
Szerda: 10.30- 11.30 Ig.ép.514
Dr. Eisingerné Dr. Balassa Boglárka:
Hétfő: 8.15- 9.15 ÚT-225
Dr. Élő Gábor:
Szerda (Wednesday): 10.00-11.00
Dr. Ercsey Ida:
Kedd: 10.30- 11.30 Ig.ép.516
Gajzágó Gergő:
Szerda: 12.00-13.00 ÚT-213
Dr. Hofer Mária:
Szerda: 14.00- 16.00 Ig.ép.516
Dr. Huszka Péter:
Hétfő: 7:45-8:30 Ig.ép.513
Dr. Józsa László:
Hétfő: 12.45- 13.45 (szeptember 17-től) Ig.ép.505
Dr. Karácsony Péter:
Szerda: 9.00- 10.00 Ig.ép.501
Kecskés Petra:
Kedd: 13.00- 14.00 AK254
Dr. Keller Veronika:
Szerda: 10.00- 11.00 Ig.ép.504
Dr. Kurucz Attila:
Hétfő: 10.00-11.00 Ig.ép.514
Dr. Lőre Vendel:
Kedd: 10.10- 11.10 Ig.ép.513
Dr. Magyar-Stifter Viktória:
Csak e-mailes egyeztetés
Némethné Farkas Kata:
Órák előtt és után a teremben Ig.ép.105
Dr. Papp Ilona:
Szerda: 13.45-14.45 Ig.ép.306
Dr. Platz Petra:
Csütörtök: 10.30- 11.30 Ig.ép.503
Dr. Pénzes Éva:
Péntek: 14.00- 15.00 Ig.ép.515
Rácz Irma:
Péntek 12.30- 13.30 Ig.ép.509
Rámháp Szabolcs:
Órák előtt és után a teremben
Dr. Süle Edit:
Csütörtök: 10.00- 11.00 Ig.ép.503
Prof. Dr. Szegedi Zoltán:
Hétfő: 10.00- 11.00 Ig.ép.505
Dr. Tamándl László:
Órák előtt és után a teremben

Munkatársaink monográfiái

Ercsey I. (2014): A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban

Süle E. (2014): Logisztika az idő fogságában

Józsa L. (2014): Marketingstratégia: A tervezés gyakorlata és elmélete

Lőre V. (2014): A tudástőke szerepe a vállalati stratégiában

Fotók a tanszék életéből