Nonbusiness workshop a Széchenyi István Egyetemen

A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA, Gazdálkodástudományi Bizottság,

Marketingtudományi Albizottság, Közszolgálati és Nonprofit Marketing munkabizottsága

Nonbusiness workshopot rendez.

 

Időpont: 2016. március 21. (hétfő) 11.00 óra

Helyszín: Széchényi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Győr

(Új Tudástér épület 230 terem)

11.00                    Megnyitó Józsa László, a munkabizottság elnöke

11.05 – 11.25    Simon Judit: A nonbusiness marketing oktatási és kutatási tapasztalatai BCE                                       Marketing és Média Intézetében

11.25-11.45        Piskóti István: A társadalmi marketing integrált megközelítése – egy kutatási program eredményei

11.45-12.05        Hetesi Erzsébet - Csovcsics Andrea: Nonbusiness marketing koncepciók, az                                         önkéntesség helye a nonbusiness marketingben

12.05-12.25        Pavluska Valéria: Nonbusiness marketing oktatási koncepciója Pécsett

12.25-12.45        Ercsey Ida: Érték ciklus vizsgálata a nonbusiness marketingben 

12.45-13.05        Hargitai Dávid: A magyar atlétikai sportág belső stakeholdereinek kvalitatív                                        attitűdvizsgálata

13.05-13.50       Ebédszünet

13.50-14.10       Kiss Marietta: Egyetemimarketing-kutatások a debreceni marketing műhelyben

14.10-14.30        Piskóti István:    Egyetem-marketing és kulcseleme - a Science to Business Marketing                      innovációs aspektusban

14.30-14.50        Kürtösi Zsófia - Révész Balázs- Kéri Anita: Felsőoktatási marketing (DPR kutatások és                       nemzetközi beiskolázás).

14.50-15.10        Rácz-Putzer Petra: CSR, mint a profitorientált vállalatok közvetlenül nem profitcélú tevékenysége

15.10-15.30        Dinya László- Huszár Sándor: Nonbusiness és non-tech innovációk szerepe a                                       versenyképességben. Science and Business.

 

 

Prof. Dr. Hetesi Erzsébet                                                       Prof. Dr. Józsa László

Marketingtudományi Albizottság                                          Munkabizottság vezetője                   elnök               

Tantárgyi információk

Válassza ki a beiratkozás félévét!
Válassza ki a nyelvet!
Válassza ki a szakot!
Válassza ki a szakirányt!
Válassza ki a tantervet!
 

Fogadóórák

Fotók a tanszék életéből