Nonbusiness workshop a Széchenyi István Egyetemen
A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA, Gazdálkodástudományi Bizottság,
Marketingtudományi Albizottság, Közszolgálati és Nonprofit Marketing munkabizottsága
Nonbusiness workshopot rendez.
Időpont: 2016. március 21. (hétfő) 11.00 óra
Helyszín: Széchényi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Győr
(Új Tudástér épület 230 terem)
11.00 Megnyitó Józsa László, a munkabizottság elnöke
11.05 – 11.25 Simon Judit: A nonbusiness marketing oktatási és kutatási tapasztalatai BCE Marketing és Média Intézetében
11.25-11.45 Piskóti István: A társadalmi marketing integrált megközelítése – egy kutatási program eredményei
11.45-12.05 Hetesi Erzsébet - Csovcsics Andrea: Nonbusiness marketing koncepciók, az önkéntesség helye a nonbusiness marketingben
12.05-12.25 Pavluska Valéria: Nonbusiness marketing oktatási koncepciója Pécsett
12.25-12.45 Ercsey Ida: Érték ciklus vizsgálata a nonbusiness marketingben
12.45-13.05 Hargitai Dávid: A magyar atlétikai sportág belső stakeholdereinek kvalitatív attitűdvizsgálata
13.05-13.50 Ebédszünet
13.50-14.10 Kiss Marietta: Egyetemimarketing-kutatások a debreceni marketing műhelyben
14.10-14.30 Piskóti István: Egyetem-marketing és kulcseleme - a Science to Business Marketing innovációs aspektusban
14.30-14.50 Kürtösi Zsófia - Révész Balázs- Kéri Anita: Felsőoktatási marketing (DPR kutatások és nemzetközi beiskolázás).
14.50-15.10 Rácz-Putzer Petra: CSR, mint a profitorientált vállalatok közvetlenül nem profitcélú tevékenysége
15.10-15.30 Dinya László- Huszár Sándor: Nonbusiness és non-tech innovációk szerepe a versenyképességben. Science and Business.
Prof. Dr. Hetesi Erzsébet Prof. Dr. Józsa László
Marketingtudományi Albizottság Munkabizottság vezetője elnök