Nonbusiness workshop a Széchenyi István Egyetemen

A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA, Gazdálkodástudományi Bizottság,

Marketingtudományi Albizottság, Közszolgálati és Nonprofit Marketing munkabizottsága

Nonbusiness workshopot rendez.

 

Időpont: 2016. március 21. (hétfő) 11.00 óra

Helyszín: Széchényi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Győr

(Új Tudástér épület 230 terem)

11.00                    Megnyitó Józsa László, a munkabizottság elnöke

11.05 – 11.25    Simon Judit: A nonbusiness marketing oktatási és kutatási tapasztalatai BCE                                       Marketing és Média Intézetében

11.25-11.45        Piskóti István: A társadalmi marketing integrált megközelítése – egy kutatási program eredményei

11.45-12.05        Hetesi Erzsébet - Csovcsics Andrea: Nonbusiness marketing koncepciók, az                                         önkéntesség helye a nonbusiness marketingben

12.05-12.25        Pavluska Valéria: Nonbusiness marketing oktatási koncepciója Pécsett

12.25-12.45        Ercsey Ida: Érték ciklus vizsgálata a nonbusiness marketingben 

12.45-13.05        Hargitai Dávid: A magyar atlétikai sportág belső stakeholdereinek kvalitatív                                        attitűdvizsgálata

13.05-13.50       Ebédszünet

13.50-14.10       Kiss Marietta: Egyetemimarketing-kutatások a debreceni marketing műhelyben

14.10-14.30        Piskóti István:    Egyetem-marketing és kulcseleme - a Science to Business Marketing                      innovációs aspektusban

14.30-14.50        Kürtösi Zsófia - Révész Balázs- Kéri Anita: Felsőoktatási marketing (DPR kutatások és                       nemzetközi beiskolázás).

14.50-15.10        Rácz-Putzer Petra: CSR, mint a profitorientált vállalatok közvetlenül nem profitcélú tevékenysége

15.10-15.30        Dinya László- Huszár Sándor: Nonbusiness és non-tech innovációk szerepe a                                       versenyképességben. Science and Business.

 

 

Prof. Dr. Hetesi Erzsébet                                                       Prof. Dr. Józsa László

Marketingtudományi Albizottság                                          Munkabizottság vezetője                   elnök               

Tantárgyi információk

Válassza ki a beiratkozás félévét!
Válassza ki a nyelvet!
Válassza ki a szakot!
Válassza ki a szakirányt!
Válassza ki a tantervet!
 

Fogadóórák

Fogadó órák a 2018/19 őszi félév vizsgaidőszakában:

Dr. Ercsey Ida:
Kedd: 14-15.30 Ig.ép.516
Dr. Karácsony Péter:
E-mailen történt egyeztetés alapján Ig.ép.501
Dr. Süle Edit:
12.13. 17.00 Ig. 503.
12.14. 14.00 J-3
12.15. 11.00 J-3
01.11. 14.00 J-3
01.12. 11.00 J-3
01. 23. 09.30 Ig.ép.503
Dr. Platz Petra:
Vizsgák előtt-és után a vizsgateremben
Dr. Keller Veronika:
E-mailen történt egyeztetés alapján Ig.ép.504
Dr. Józsa László:
01.07. 13-14
01.21. 10-11
01.28. 11-12 Ig.ép.505
Dr. Szegedi Zoltán:
Hétfő: 11-12 Ig.ép.505
Dr. Papp Ilona:
Szerda: 10-11 Ig.ép.306
Dr. Élő Gábor:
Vizsgák előtt a vizsgateremben
Dr. Magyar-Stifter Viktória:
E-mailen történt egyeztetés alapján
Potháczky Rácz Irma:
E-mailen történt egyeztetés alapján Ig.ép.509
Gajzágó Gergő:
Vizsgák előtt-és után a vizsgateremben
Dr. Huszka Péter:
Vizsgák előtt-és alatt a vizsgateremben
Dr. Lőre Vendel:
E-mailen történt egyeztetés alapján Ig.ép.513
Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn:
E-mailen történt egyeztetés alapján Ig.ép.514
Dr. Kurucz Attila:
E-mailen történt egyeztetés alapján Ig.ép.514
Dr. Eisingerné Dr. Balassa Boglárka:
Hétfő: 8-9 ÚT-225
Dr. Tamándl László:
Kedd: 14-15 Ig.ép.109
Dr. Hofer Mária:
Péntek: 14-16 Ig.ép.516
Némethné Farkas Kata:
Csütörtök: 13-14 Ig.ép.105
Bakó Ferenc:
Kedd: 10-11 ÚT-213

Munkatársaink monográfiái

Ercsey I. (2014): A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban

Süle E. (2014): Logisztika az idő fogságában

Józsa L. (2014): Marketingstratégia: A tervezés gyakorlata és elmélete

Lőre V. (2014): A tudástőke szerepe a vállalati stratégiában

Fotók a tanszék életéből