Tanszéki oktatók egyéni kutatási témái

Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn

  • A színek és a fogyasztói magatartás kapcsolata
  • Színek használhatósága az egészségmarketing terén
  • Egészséges életmód trendjei, aspektusai
  • Étkezési magatartás és a hozzá kapcsolódó ismérvek vizsgálata
  • Hedonizmus, evési magatartás - generációk, nemek, életstílus

Dr. Eisingerné Dr. Balassa Boglárka

  • Fogyasztói magatartás 50+
  • Mozaikcsaládok vásárlási és fogyasztási szokásai
  • Városmarketing

Dr. Élő Gábor

  • Új megoldások az információs társadalomban
  • Újtípusú információ-befogadási képességek vizsgálata nagy létszámú csoportokon (felsőoktatásban, konferenciák hallgatóin) új generációs oktatástechnológiai fejlesztésekhez

Dr. Ercsey Ida

  • Marketing szerepe a közüzemi szolgáltatások minőségének menedzselésében
  • A szubjektív életminőség és a kulturális aktivitás kapcsolatának vizsgálata
  • A kulturális szolgáltatások észlelt értékének vizsgálata, az észlelt érték előzményei és következményei
  • Fogyasztói magatartás vizsgálata a szolgáltatások értékteremtése tükrében: a fogyasztói magatartás dimenzióinak azonosítása; a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők vizsgálata; az értékteremtés fogyasztói mintázatainak meghatározása

Dr. Huszka Péter

  • A fiatalok vásárlási-fogyasztási magatartásának megismerése
  • Rizikó termékek, alkoholféleségek, dohányáruk, egyéb élvezeti cikkek, vásárlási-fogyasztási magatartásának megismerése hazai és nemzetközi kitekintésben, a fogyasztás várható alakulásának előrejelzése
  • A deviáns viselkedésformák okainak feltárása
  • A család, az iskola, a barátok és a szűkebb környezet, valamint a gazdasági környezet, mint a rizikó-termékek fogyasztását befolyásoló tényezők (a szociálisan hátrányos helyzetűek vizsgálatára is) hatásának elemzése
  • A fiatalok egészségtudatosságának, egészségi állapotának, környezettudatosságának és táplálkozási szokásainak megismerése és elemzése
  • Funkcionális (egészségvédő) termékek magyarországi elterjesztése
  • A fogyasztás tendenciáinak elemzése helyi, régiós majd országos szinten
  • A termékkiválasztást befolyásoló tényezők, a márkaismertség vizsgálata, a reklámok szerepének elemzése

Prof. Dr. Józsa László

  • Kis- és középvállalkozások marketingstratégiája
  • A kulturális tényezők szerepe az üzleti kommunikációban
  • Az értékesítés-ösztönzés és a kereskedelem kapcsolata és fejlődési tendenciái
  • A marketing vállalati és társadalmi szerepének átalakulása a XXI. században

Dr. Karácsony Péter

  • A vezetési stílus szerepe a szervezeti hatékonyságban
  • A motiváció szerepének vizsgálata a kis- és középvállalkozások eredményességében
  • A szervezeti kultúra és a szervezet belső kommunikációja közti összefüggések vizsgálata

Dr. Keller Veronika

  • A kiskereskedelem trendjei és kommunikációs gyakorlata
  • Étkezési magatartás vizsgálata és kiskereskedelmi stratégiák

Dr. Kurucz Attila

  • Vállalatok teljesítménymenedzsmentje
  • Szervezeti működési hatékonyság aspektusai (vállalati interontológiák)
  • Szervezetek fejlesztése, üzleti folyamatok átalakítása, kialakítása
  • Változások hatékony menedzselése, kisvállalati változásmenedzsment sajátosságai

Dr. Lőre Vendel

  • A tudástőke szerepe a vállalati stratégiában
  • Személyiségpszichológia az emberi erőforrás menedzsmentben
  • MBTI üzleti alkalmazása
  • Humán kockázatok: a humán kockázatok tipizálása, értékelése, és feltérképezése

Dr. Magyar-Stifter Viktória

  • Az érzelmi intelligencia szerepe a tudásmenedzsmentben
  • Szervezetek érzelmi intelligenciája
  • A HR jövőbeli kihívásai,
  • Érzelmi intelligencia fejlesztése

Dr. Papp Ilona

  • A cégstratégiák és a tudáskezelés szinergiái
  • Kreativitás faktora a vállalati vezetésben
  • Technológiamenedzsment

Dr. Platz Petra

  • Kutatásmódszertan: latens vásárlói preferenciák mérési lehetőségei és a mérések pontossága
  • Közös értékteremtés vizsgálata fogyasztói megközelítésben
  • Innováció iránti fogyasztói attitűdök hazai és interkulturális viszonylatban

Rácz Irma

  • Tehetség- és tudásmenedzsment gyakorlati kapcsolódása,
  • Tehetséghiány szervezeti aspektusai.

Dr. Süle Edit

  • Időkutatás
  • Ellátási lánc menedzsment
  • B2B hálózatok
  • Idő alapú kulturális és gazdasági különbségek nemzetközi vizsgálata
  • A stratégiai beszerzés aktuális kérdései

Tantárgyi információk

Válassza ki a beiratkozás félévét!
Válassza ki a nyelvet!
Válassza ki a szakot!
Válassza ki a szakirányt!
Válassza ki a tantervet!
 

Komplex vizsga konzultáció időpontja

2016/2017 tavaszi félév:

Kereskedelem és marketing (BSc): Dr. Huszka Péter egyetemi docens

március 23. csütörtök 16:40 B 206 terem
április 20. csütörtök 16:40 B 206 terem
május 13. szombat 10:00 A5 terem

Marketing (MSc): Dr. Ercsey Ida tanszékvezető egyetemi docens

2017. március 20., hétfő 16-17 óra, Ig. ép. 515-ös szoba
2017. április 24., hétfő 16-17 óra, Ig. ép. 515-ös szoba

Gazdálkodási és menedzsment (BSc) menedzsment rész: Dr. Lőre Vendel egyetemi docens

Minden kedden 14:00-től rövid tájékoztató, Ig. 513.

Fogadóórák

2017- 2018 őszi félév fogadóidői szorgalmi időszakra:

Dr. Ercsey Ida:
Kedd: 10.30-11.30-ig Ig.ép.516
Dr. Karácsony Péter: 
Szerda: 8.55-9.40-ig Ig.ép.501
Dr. Süle Edit:
Kedd: 15-16-ig Ig.ép.503
Dr. Platz Petra:
Hétfő: 13-14-ig Ig.ép.503
Dr. Józsa László:
Hétfő: 12.30-13.30-ig Ig.ép.505
Dr. Papp Ilona:
Kedd: 13.20-14.20-ig Ig.ép.306
Dr. Élő Gábor:
Kedd: 9-9.30-ig Ig.ép.506
Dr. Magyar-Stifter Viktória:
Csütörtök: 10-11-ig Ig.ép.509
Rácz Irma:
Szerda: 10-11-ig Ig.ép.509
Dr. Huszka Péter:
Kedd: 14.15-15-ig Ig.ép.513
Dr. Lőre Vendel:
Kedd: 12.20-13.20-ig Ig.ép.513
Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn
Hétfő: 10-11-ig Ig.ép.514
Dr. Kurucz Attila:
Péntek: 8-9-ig Ig.ép.514
Dr. Hofer Mária:
Péntek: 14-16-ig Ig.ép.516
Dr. Eisingerné Dr. Balassa Boglárka:
Hétfő: 8.30-9.30-ig ÚT-223
Dr. Tamándl László:
Kedd: 13-14-ig Ig.ép.109
Némethné Farkas Kata:
Csütörtök: 13-14-ig Ig.ép.105
Rámháp Szabolcs:
Órák előtt a teremben

Munkatársaink monográfiái

Ercsey I. (2014): A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban

Süle E. (2014): Logisztika az idő fogságában

Józsa L. (2014): Marketingstratégia: A tervezés gyakorlata és elmélete

Lőre V. (2014): A tudástőke szerepe a vállalati stratégiában

Fotók a tanszék életéből