Archív rendezvények

Nonbusiness marketing workshop

A Marketing és Menedzsment Tanszék és az MTA Gazdaság-és Jogtudományok Osztálya, Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága közös szervezésében, a Széchenyi István Egyetemen került megrendezésre a Nonbusiness marketing workshop, a Közszolgálati és non-profit marketing munkabizottság keretei között.

Az ülés témája: trendek a non-profit marketingben – hazai tapasztalatok a kutatási és felsőoktatási gyakorlatban.

A Marketing és Menedzsment Tanszéket Ercsey Ida egyetemi docens képviselte, Érték ciklus vizsgálata a nonbusiness marketingben című előadásával. 

A szakmai rendezvény ideje és helye: 2016. március 21. Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék, ÚT 230.

A Marketingtudományi Albizottság elnöke: Prof. Dr. Hetesi Erzsébet egyetemi tanár

A Közszolgálati és non-profit marketing munkabizottság vezetője: Prof. Dr. Józsa László egyetemi tanár. 


„KIHÍVÁSOK ÉS ÚJ PARADIGMÁK A TUDÁSMENEDZSMENT, A GENERÁCIÓK ÉS A KULTÚRA DIMENZIÓIBAN” tudásmenedzsment workshop

Időpont: 2013. március 13. (szerda), 9.30 - 17.40
A workshop helyszíne: Széchenyi István Egyetem, Győr
Cím: 9026 Győr, Egyetem tér 1.

A workshop hivatalos programja és az elhangzott előadások letölthetők a Magyar Tudományos Akadémia Tudásmenedzsment Albizottságának honlapjáról.


MAG Scholar Global Business, marketing and Tourism Conference 2012, nemzetközi konferencia 

Időpont: 2012. május 29. - 2012 június 1.
A konferencia helyszíne: Széchenyi István Egyetem, Győr
Cím: 9026 Győr, Egyetem tér 1.

A workshop hivatalos programja letölthető ide kattintva.


„TUDÁSKÖZÖSSÉGEK - KÖZÖSSÉGI TUDÁSOK” tudásmenedzsment workshop

Időpont: 2011. március 9. szerda, 9.30 – 16.30
A workshop helyszíne: Széchenyi István Egyetem, Győr
Cím: 9026 Győr Egyetem tér 1. (VIP konferenciaterem)

A workshop hivatalos programja és az elhangzott előadások letölthetők a Magyar Tudományos Akadémia Tudásmenedzsment Albizottságának honlapjáról.


„TANULÁS, TUDÁS, GAZDASÁGI SIKEREK, avagy a tudásmenedzsment szerepe a gazdaság eredményességében” tudományos konferencia

Időpont: 2010. április 14.
A konferencia helyszíne: Széchenyi István Egyetem, Győr
Cím: 9026 Győr Egyetem tér 1. 

A konferencia hivatalos programja letölthető a Magyar Tudományos Akadémia Tudásmenedzsment Albizottságának honlapjáról.


Tantárgyi információk

Válassza ki a beiratkozás félévét!
Válassza ki a nyelvet!
Válassza ki a szakot!
Válassza ki a szakirányt!
Válassza ki a tantervet!
 

Komplex vizsga konzultáció időpontja

2016/2017 tavaszi félév:

Kereskedelem és marketing (BSc): Dr. Huszka Péter egyetemi docens

március 23. csütörtök 16:40 B 206 terem
április 20. csütörtök 16:40 B 206 terem
május 13. szombat 10:00 A5 terem

Marketing (MSc): Dr. Ercsey Ida tanszékvezető egyetemi docens

2017. március 20., hétfő 16-17 óra, Ig. ép. 515-ös szoba
2017. április 24., hétfő 16-17 óra, Ig. ép. 515-ös szoba

Gazdálkodási és menedzsment (BSc) menedzsment rész: Dr. Lőre Vendel egyetemi docens

Minden kedden 14:00-től rövid tájékoztató, Ig. 513.

Fogadóórák

2017- 2018 őszi félév fogadóidői szorgalmi időszakra:

Dr. Ercsey Ida:
Kedd: 10.30-11.30-ig Ig.ép.516
Dr. Karácsony Péter: 
Szerda: 8.55-9.40-ig Ig.ép.501
Dr. Süle Edit:
Kedd: 15-16-ig Ig.ép.503
Dr. Platz Petra:
Hétfő: 13-14-ig Ig.ép.503
Dr. Józsa László:
Hétfő: 12.30-13.30-ig Ig.ép.505
Dr. Papp Ilona:
Kedd: 13.20-14.20-ig Ig.ép.306
Dr. Élő Gábor:
Kedd: 9-9.30-ig Ig.ép.506
Dr. Magyar-Stifter Viktória:
Csütörtök: 10-11-ig Ig.ép.509
Rácz Irma:
Szerda: 10-11-ig Ig.ép.509
Dr. Huszka Péter:
Kedd: 14.15-15-ig Ig.ép.513
Dr. Lőre Vendel:
Kedd: 12.20-13.20-ig Ig.ép.513
Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn
Hétfő: 10-11-ig Ig.ép.514
Dr. Kurucz Attila:
Péntek: 8-9-ig Ig.ép.514
Dr. Hofer Mária:
Péntek: 14-16-ig Ig.ép.516
Dr. Eisingerné Dr. Balassa Boglárka:
Hétfő: 8.30-9.30-ig ÚT-223
Dr. Tamándl László:
Kedd: 13-14-ig Ig.ép.109
Némethné Farkas Kata:
Csütörtök: 13-14-ig Ig.ép.105
Rámháp Szabolcs:
Órák előtt a teremben

Munkatársaink monográfiái

Ercsey I. (2014): A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban

Süle E. (2014): Logisztika az idő fogságában

Józsa L. (2014): Marketingstratégia: A tervezés gyakorlata és elmélete

Lőre V. (2014): A tudástőke szerepe a vállalati stratégiában

Fotók a tanszék életéből