Nemzetközi non-profit marketing konferencia a Menedzsment Campuson

Az idén 18. alkalommal kerül megrendezésre az INTERNATIONAL CONGRESS ON PUBLIC AND NON-PROFIT MARKETING tudományos rendezvény, amelynek szervezését a Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszéke vállalta magára.

A konferenciának 2019. július 3-án és 4-én a Menedzsment Campus ad otthont.

Az ez évi konferencia jelmondata „CHALLENGES IN PUBLIC, NON-PROFIT AND SOCIAL MARKETING”. A Plenáris Ülés előadásait is e gondolati körre építettük.  A Plenáris Ülésen az akadémiai szférából Dr. Papp-Váry Árpád Ferenc a Budapesti Metropolitan University dékánja tart előadást „The Limits of Country Branding – 25 Challenges in the Special Field of Public, Non-Profit and Social Marketing” címmel. A másik plenáris előadás témája „Lessons and Challenges of Non-Profit Marketing in a B2B Environment”, amit Vasvári Bálint, az INNONET műszaki igazgatója mutat be.                       

A "nagykorúvá vált" nemzetközi non-profit marketing konferencia a kutatási témák széles körét fogja át: Green Marketing, Sustanaibility, Transformative Services; Education, Social Marketing; Sustainable Tourism, Destination Marketing; Health, Quality of Life; Culture, Value co-creation, branding.        

A konferencia koordinátora Dr. Ercsey Ida tanszékvezető, egyetemi docens.

https://emok.hu/iapnm

A nemzetközi tudományos rendezvény megvalósítását támogatják:

Tantárgyi információk

Válassza ki a beiratkozás félévét!
Válassza ki a nyelvet!
Válassza ki a szakot!
Válassza ki a szakirányt!
Válassza ki a tantervet!
 

Fogadóórák

Fotók a tanszék életéből