IV. Országos Városmarketing Verseny- GYŐRI SIKEREK
2015 telén negyedik alkalommal rendezték meg az Országos Városmarketing Versenyt, amelynek célja volt, hogy lehetőséget kínáljon a felsőoktatásban városmarketinget hallgatók számára az elméleti tudás gyakorlati hasznosítására és a városmarketing szakértői közötti kapcsolatépítésre. Az országos versenyre összesen 17 felsőoktatási intézményből, 62 csapat 43 városról készített városmárkázási stratégiát.
Egyetemünk Marketing és Menedzsment Tanszéke rendezte a győri regionális elődöntőt (főszervező: Gombos Szandra) novemberben, amelyen 12 csapat mutatta be az általa választott városról készített marketing tervet. A regionális elődöntő során Győrről, Hévízről, Lébényről, Mosonmagyaróvárról, Sümegről, Tapolcáról és Zircről készült terveket ismerhette meg a hallgatóság. A győri elődöntőn 5 csapat indult a Széchenyi István Egyetem színeiben, a pécsi elődöntőn a széchenyis Sopiane (Gyúrós Júlia, Kiss Bence, Puskás Enikő, felkészítő tanár: Dr. Ercsey Ida) csapat hozta el a különdíjat.
A Tanszék víziója
- Nemzetközi kutatási műhelyek kialakítása, mely vonzza a doktoranduszokat, hallgatókat, oktatókat
- Forrásbőség biztosítása
- Nemzetközi és hazai ismertség a hallgatók és vállalatvezetők körében
- Önálló idegen nyelvű képzés kialakítása saját oktatási anyaggal
- Oktatók külföldi tapasztalatszerzésének ösztönzése
A Tanszék missziója
- A Marketing és Menedzsment Tanszék a tudásipar szereplőjeként magas minőségi szinten kíván megfelelni az egyetemi üzleti képzéssel szemben támasztott igényeknek.
- A tudományos és a kutatómunkánkban a nemzetközi színvonalat tekintjük mércének.
- Tevékenységünk fókuszába helyezzük a bennünket körülvevő üzleti világ és társadalom kérdéseinek megválaszolását.
- Az egyetemi rendszerben elfoglalt szerepünk a ma már minden szakmai területen nélkülözhetetlen üzleti szemlélet és ismeretek közvetítése.
Tanszék hosszú távú céljai
- Megerősíteni pozíciónkat a hazai üzleti képzés és kutatás élvonalában.
- A piaci igényeknek megfelelő fókuszált kínálattal részt kívánunk venni a nemzetközi szakmai vérkeringésben.
- Törekszünk a közös munkát támogató, tanszéki kultúra megteremtésére, építve az egyéni tudásra, értékekre és kompetenciákra.
- Oktatói és tudományos kutató tevékenységünket az üzleti élettel való szoros kapcsolatokra alapozzuk.
- Oktató- és kutatómunkánk innovációjával fő célunk a hallgatók tudásának gyarapítása, és az Egyetemünkön kibocsátott diplomák értékének növelése.